سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حفظ و معالجه بی آبی موی

 بهترین شامپو برای ریزش مو

 

کم آب و آسیب پذیر شدن موها ممکن میباشد بر اثر کارهایی مانند رنگ آمیزی موی، آرایش و پیرایش گیسو، سشوار و اتو کشیدن موی و. . . به وجود آید. مو کم آب میتواند به ریزش موی و شوره راز سبب شود. گیسو کم آب می شود هنگامی که به اندازه کافی رطوبت ندارد، و در فیض آسیب پذیر و کدر می‌گردد. بی آبی گیسو میتواند به‌برهان بیماری یا این که کمبود تغذیه، به کارگیری از تولیدها گیسو، بیش تر از حد شستن گیسو، قرار دریافت کردن در معرض آب کلر و استعمال مکرر از رنگ گیسو به‌وجود آید. نگهداری خوب از موها دربرگیرنده داشتن یک رژیم غذایی سلامت، استعمال از تولیدها کیفیت عالی، نگهداری از گیسو مبتنی بر مدل گیسو از بی آبی موی دوری می نماید.

معالجه موهای کم آب و مصدوم

کم آب و آسیب پذیر شدن موها ممکن میباشد بر اثر کارهایی مانند رنگ آمیزی گیسو، آرایش و پیرایش گیسو، سشوار و اتو کشیدن موی و... به وجود آید. مو کم آب میتواند به ریزش موی و شوره راز باعث شود. گیسو کم آب میشود هنگامی که به اندازه کافی رطوبت ندارد، و در فیض آسیب پذیر و کدر می‌شود. کم آبی موی قادر است به‌استدلال بیماری یا این که کمبود تغذیه، استعمال از محصول ها گیسو، بیش تر از حد شستن گیسو، قرار دریافت کردن در معرض آب کلر و استعمال مکرر از رنگ موی به‌وجود آید. حفظ خوب از موها مشتمل بر داشتن یک رژیم غذایی سلامت، به کار گیری از تولید ها کیفیت بالا، نگهداری از گیسو مبنی بر دسته موی از کم آبی موی خودداری می کند. به علاوه، اکثری از داروهای خانگی بی آلایش میباشد که میتواند به معالجه موهای کم آب و بازگرداندن تندرست و درخشش آن یاری دهد. عوارض بالقوه داشتن گیسو کم آب اینها می‌باشند: ابتلا به بی‌اشتهایی عصبی.شستن بیش تر از حد موها. استعمال از مواد کم آب‌کننده قدرتمند گیسو یا این که کالا‌هایی که دربردارنده الکل میباشند. سشوار کشیدن مکرر موها. ابتلا به عارضه‌ای به اسم نشانگان مو فرفری منکس. ابتلا به سو‌ء‌تغذیه. معدود‌کاری غده تیروئید و پاراتیروئید.

 

حفظ و معالجه بی آبی موی

 

موهای کم آب و آسیب پذیر به حفظ‌های خاصی نیاز دارا‌هستند. با این حفظ‌ها موهای خویش را قابل تحسین فرمایید. یکی نکات منفی هوای گرم، خواص کم آب کنندگی‌ای میباشد که بر گیسو‌ها اجبار می نماید. معالجه بی آبی موهای راز بوسیله به کارگیری از روغن‌های مقوی و مالیدن آن ها بر موهای راز میباشد. اگرچه می‌اقتدار از روغن‌های بسیار متنوعی استفاده کرد البته روغن زیتون دوستداشتنی‌ترین روغن در مملکت‌های مدیترانه‌ای میباشد. بومیان ایالات متحده نیز از ترکیبات جوجوبا به کارگیری فراوان می‌کردند. مدام در حیث داشته باشید وقتی که می خواهید از روغن برای تقویت موهای‎تان به کارگیری نمائید، کم آب باشند؛ چون روغن و آب انحلال ناپذیر می باشند و آب اذن نمی‌دهد که روغن فواید خویش را به موی برساند. یک یا این که یک‌سری گونه روغن مقوی را با هم مخلوط فرمائید و بعد به این‌راه به کارگیری نمایید: موها را کتف نمائید، روغن، روی موهای کم آب و نو کتف گردیده اثر بهتری داراست تاوقتی‌که گیسو‌ها اخیرا شسته و قابل انعطاف کننده به آن زده شده‌است. موهای خویش را به‌طور بدون نقص کتف نمایید و کتف خویش را با یک حوله بپوشانید تا از چکیدن قطرات روغن خودداری نماید.

 

موهایتان را به‌چهره تکه‌تکه درآورید: روغن را جدا به هر مورد از نوع‌های موی که جداگانه کرده‌اید، بمالید. این فعالیت را از نوک موی‌ها آغاز نمائید. آنگاه آن را بر تمامی مقاطع پخش فرمائید تا موی‌ها از روغن اشباع شود. دقت نمایید که 2 سانتی‌متر از ریشه گیسو را کم آب باقی بگذارید. در نقاط مصدوم که روغن بیشتری جذب می‌نمایند، اضافه از آن بزنید.

 

جذب رطوبت با حرارت: برای اینکه موی‌ها اضافه روغن را به خویش جذب نمایند، روی موهای خویش سشوار بگیرید. حرارت هوای گرم را بوسیله راز سشوار بر ساقه موی هدایت فرمائید، اما حرارت را مستقیما به ریشه گیسو نرسانید. معیار روغن موردنیاز با حرارت جذب گیسو خواهد شد و هر چه بیشتر ماند را می‌اقتدار با یک حوله تمیز کرد.

 

عصر جذب روغن: در‌حالتی که موی‌هایتان کم آب عادی میباشد، روغن را به دوران 20-45 دقیقه باقی بگذارید. در صورتی‌که که گیسو‌هایتان رنگ کرده و مجروح‌اند، 45 دقیقه الی 2 ساعت به آن ها استراحت دهید و برای تغذیه بی نقص ساقه موی، بهتر میباشد روغن را برای تمام مقطع شب روی موی نگه دارید (صرفا لازم میباشد بالش خویش را با یک حوله بپوشانید.)

 

شامپو کردن: شامپو را بر موهای کم آب بمالید و ماساژدهید تا کف نماید. چنانچه شامپو خوب کف نکرد، مقدار خیلی پاره ای آب به موی‌هایتان بزنید. آنگاه آن را با آب گرم بشوئید.

 

بازیابی رطوبت گیسو: بعد از شست‌وشوی بی نقص، کمی قابل انعطاف کننده به گیسو‌هایتان بزنید تا قابل انعطاف‌خیس و لطیف‌خیس شود.

 

یک راه حل برای رفع بی آبی مو راز

 

قریه درصد از گیسو را آب تشکیل میدهد. در شرایطی که از واحد سنجش رطوبت موی کاسته شود، موی به‌طور طبیعی استارت به جذب آب مینماید. داروهای مرطوب‌کننده به تنهایی نمی‌توانند آب ازدست‌رفته را به موها بازگردانند. راه حل مطلوب، به کارگیری از اسیدهای چرب طبیعی میباشد. یک کدام از شایسته ترین و بی نیاز‌ترین گیاهان دارنده اسیدهای چرب که می تواند رطوبت کافی را به موهای کم آب بازگرداند زعفران میباشد. پوست رمز به‌طور طبیعی اسید چرب ساخت مینماید. شما نیز می توانید با یک‌سری مبادرت معمولی اسیدهای چرب طبیعی ازدست‌رفته را به موی بازگردانید. یک سری قطره روغن زعفران را در کف دست بریزید و هر دو دست را به هم بمالید.کف دست‌ها را به آرامی روی موهای کم آب بمالید. در صدر نوک موهای خویش را بدین روغن آغشته نمائید. مقدار چربی‌ای که در موهای شما نفوذ خواهد کرد. نامحسوس میباشد، اما تداوم این عمل منجر رجوع رطوبت ازدست‌رفته به موهای شما خواهد شد.

 

کم آبی گیسو و معالجه خانگی

 

1- مایونز: نصف واحداندازه گیری مایونز را به موهای خویش بزنید و مطمئن گردید از ریشه تا رمز موهای خویش را به آن آغشته کرده‌اید. موهای خویش را 15 دقیقه با حوله‌ای بپوشانید و اذن دهید تا مایونز به‌طور بی نقص تمام موهای شما‌را مرطوب نماید. آنگاه موهای خویش را به طور کامل بشویید و شامپو بزنید.

 

2- کره کاکائو: نصف واحد اندازه گیری کره کاکائو را باطن مایکروفر گرم فرمائید و از ریشه تا انتهای موی را به آن آغشته فرمایید. اذن دهید که کره کاکائو به برهه زمانی 10 دقیقه روی موهای شما بماند. بعد از آن موهای خویش را بشویید و شامپو بزنید.

 

3- زرده تخم مرغ: دوتا زرده تخم مرغ را خوب به هم بزنید و موهای خویش را به طور کامل به آن آغشته فرمائید. اذن دهید تا به طور کامل زرده تخم مرغ به خورد موهای شما برود و آن را قابل انعطاف نماید. این فعالیت را برای مقطع 20 دقیقه انجام دهید. بعد موهای خویش را تماما بشویید و شامپو بزنید.

 

4- روغن: سه قاشق غذاخوری روغن زیتون و روغن آووکادو و روغن آفتابگردان را داخل کاسه دربسته‌ای قرار دهید و آن را در پیاله آب جوش برای برهه زمانی 2 دقیقه قراردهید تا گرم شود. بعد آن را از آب جوش خارج آورده و موهای خویش را تماما به آن آغشته فرمایید. یک دقیقه مجال دهید تا روغن تماما به خورد موها رفته و آنان را قابل انعطاف نماید.

 

5- آلوئه ورا: آلوئه ورا یک ماده مرطوب کننده برای موها به شمار می‌رود که میتواند سبب ساز پرورش موهای نو شود. موهای خویش را با نصف واحداندازه گیری از عصاره آلوئه ورا آغشته فرمائید و بعداز چندین دقیقه موهای خویش را بشویید و شامپو بزنید.

 

6- سرکه: سرکه سیب میتواند موهای مصدوم را ترمیم و ترازو PH موهای شما‌را تهیه نماید. میتوانید روزمره موهای خویش را با محلولی دربرگیرنده سرکه و روغن معطر بشویید تا PH موهای شما تهیه و تنظیم شود.

 

7- عسل و تخم مرغ: یکی زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری آبلیمو و عسل و روغن زیتون را با هم ترکیب نمایید و این مخلوط را به راز خویش بمالید و آن را ماساژ دهید. بعد از آن آن را بشویید و شامپو بزنید.

 

8- برای موهای بور: آبلیمو و آب گرم را با هم ترکیب فرمایید و برای شست‌وشوی موهای بور از آن استعمال فرمائید. آب لیمو منجر براق و واضح شدن موهای بور می شود. طرز دیگری که میتوانید برای تقویت موهای بور از آن به کارگیری نمائید این میباشد که ماست و پنج قطره روغن اسطوخودوس و آب و بابونه را با هم مخلوط نمائید و به موهای خویش بمالید. این مخلوط سبب ساز واضح شدن موهایتان میشود.