سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به کارگیری از تخم مرغ و آب پیاز برای تقویت گیسو

بهترین شامپو برای ریزش مو

نحوه استعمالمواد را با هم ترکیب نمایید تا ادغام یکدستی نتایج شود.این ترکیب را روی پوست راز خویش بمالید و سرتان را با حرکات دورانی به آرامی ماساژ دهید.اذن دهید این ترکیب به بازه قریه دقیقه روی رمز شما بماند.موهای خویش را با یک شامپوی ملایم بشویید.
استعمال از مخلوط پیاز و سیب زمینی، یکی از دیگر از طریق‌های پرپشت شدن گیسو با پیاز میباشد. این ماده به تغذیه فولیکول‌ها امداد می نماید و منجر تندرست ماندن موهای شما می‌گردد. از این طرز یک روز بین به کار گیری فرمائید.
3. به کارگیری از تخم مرغ و آب پیاز برای تقویت گیسو
مواد لازمیک قاشق غذاخوری آب پیازیکی تخم مرغدو الی سه قطره روغن رزماری یا این که اسطوخودوسکلاه دوش
طریق به کارگیریآب پیاز و تخم مرغ را با همزن تند بزنید تا ادغام یکدستی نتیجه ها شود.این ادغام را روی پوست راز خویش بمالید.زمانی که گیسو و پوست رمز شما کاملا با ترکیب پوشانده شد، از کلاه دوش به کارگیری نمایید تا چیزی روی زمین نریزد.به برهه زمانی 20 الی 30 دقیقه معطل بمانید.موهای خویش را با آب خنک و یک شامپوی ملایم سوای سولفات بشویید. آب خنک سبب پرهیز از پخته شدن تخم مرغ در موهای شما و در عین اکنون در دست گرفتن بوی آن می شود.
استعمال از ماسک پیاز و تخم مرغ، یک کدام از دیگر از طریق‌های پرپشت شدن گیسو با پیاز میباشد. این ماسک موی از بها غذایی تخم مرغ و خاصیت تقویت کنندگی آب پیاز تشکیل‌شده میباشد. پروتئین زیاد تخم مرغ به تغذیه موهای شما و سلامت نگه داشتن آن امداد می‌نماید. آب پیاز نیز پوست رمز شما‌را برای تقویت رویش موی تحریک می‌نماید. روغن جان دار درین ادغام به در اختیار گرفتن رایحه امداد مینماید. از این شیوه یک الی دو توشه در هفته استعمال نمائید.
4. ادغام سیر و آب پیاز برای موی
مواد لازمیک قاشق غذاخوری آب سیریک قاشق غذاخوری آب پیازیک قاشق غذاخوری روغن زیتون
طرز به کارگیریسه ماده را ترکیب فرمایید تا خوب ادغام شوند.این ادغام را روی پوست رمز خویش بمالید و سرتان را با حرکات دورانی به آرامی ماساژ دهید.اذن دهید این ادغام به مقطع یک ساعت روی رمز شما بماند.موهای خویش را با یک شامپوی ملایم بشویید.
سیر منبعی بی نیاز از مواد معدنی مانند کلسیم، گوگرد و روی میباشد که تمامی برای پرورش گیسو ضروری می باشند. سیر در مخلوط با آب پیاز، به شما امداد مینماید سرعت پرورش موهای خویش را سریع‌خیس کرده و موهای خویش را کلفت‌خیس فرمائید. از این نحوه یک روز دربین به کارگیری فرمایید. همینطور می توانید از ماسک سیر نیز برای تقویت گیسو منفعت بگیرید.
5. به کار گیری از لیمو و آب پیاز
مواد لازمیک قاشق غذاخوری آب پیازیک قاشق غذاخوری آب لیمو
شیوه به کار گیریمواد را با هم ترکیب فرمایید تا ادغام یکدستی نتایج شود.این ادغام را روی پوست راز خویش بمالید و سرتان را با حرکات دورانی به آرامی ماساژ دهید.اذن دهید این ترکیب به بازه زمانی نیم ساعت روی رمز شما بماند.موهای خویش را با یک شامپوی ملایم بشویید.
لیموها دربردارنده ویتامین C می‌باشند که به ساخت کلاژن یاری مینمایند. این نوشیدنی ضمن از میان بردن مواقعی مانند شوره رمز و بقیه عفونت‌های پوست راز، به تقویت فولیکول‌های موی امداد می‌نماید. همینطور سطح PH پوست راز را متعادل می نماید و سبب ساز پرپشت شدن گیسو میگردد. از این طرز دو الی سه توشه در هفته به کار گیری فرمایید.