سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماینوکسیدیل برای پرورش موهای تازه در مردان و زنان مؤثر میباشد.

 بهترین شامپو برای ریزش مو

· ماینوکسیدیل برای پرورش موهای تازه در مردان و زنان مؤثر میباشد.

· ماینوکسیدیل در غلظت‌های %2 و %5 در بازار وجود دارد. غلظت‌های کمتر ماینوکسیدل تأثیر چندانی ندارند. تأثیر غلظت %5 بسیار اضافه از غلظت %2 میباشد ولی قطعاً پیشین از خرید و مصرف ماینوکسیدیل با یک کارشناس پوست و موی یا این که دکتر معالج داروساز مشاوره فرمائید.

· محلول ماینوکسیدیل را بعداز استحمام و پیش از خواب به کارگیری فرمایید. بعد از مصرف محلول ماینوکسیدیل اذن دهید روی سرتان ما‌نده، کم آب گردیده و جذب کف سرتان شود. بعد از مصرف سرتان را نشویید.

· ماینوکسیدیل نباید وارد دیده شود و مراقب باشید روی پیشانی یا این که سایر نواحی فیس یا این که تن نرسد، چون میتواند سبب رشد موی در‌این نواحی شود. این نقص‌ در اکثری از مراجعین چشم گردیده که بعد از یک عصر به کارگیری از ماینوکسیدیل، موهای کوچکی در حوزه‌ پیشانی رویش کرده و خط مو پیشانی جلو آمده میباشد.

· در صورتی‌که از شامپوهایی که دربردارنده ماینوکسیدیل می باشند، به کارگیری می کنید اذن دهید شامپو برای 5 تا 10 دقیقه روی سرتان ما‌نده و آنگاه موهایتان را بشویید و مراقب باشید وارد دیده نشده و روی رخ نیاید.

· حاصل پژوهش ها نشان میدهد در %65 از مردانی که از ماینوکسیدل به کارگیری کرده‌اند موهای تازه رویش کرده و ریزش مو آن‌ها معالجه شده‌است.

· نکته منفی ماینوکسیدیل این میباشد که پس از مصرف محلول ماینوکسیدیل مقداری کف سرتان می سوزد. نگران نشوید، ولی در صورتیکه خیلی سوزش کف سرتان شدید بود یا این که بعد از مصرف قرمز رنگ شد، فورا کف راز را با آب بشویید و با یک دکتر معالج کارشناس پوست و گیسو یا این که پزشک داروساز تماس حاصل نمایید. ممکن میباشد پوست سرتان به ماینوکسیدیل آلرژی داشته باشد.

· یک نکته منفی دیگر ماینوکسیدیل این میباشد که در برخی اشخاص بعداز جدا ماینوکسیدیل، ریزش موها بعداز مدتی مجدداً بر میگردد و به همین ادله بهتر میباشد انتظار معالجه قطعی و مستمر ریزش گیسو از ماینوکسیدیل را نداشته باشید.

· زنان آبستن نباید از محلول ماینوکسیدیل استعمال نمایند و استعمال از آن برای مردان تحت 18 سال و بالای 65 سال هم سفارش نمیشود. بیشترین تأثیر ماینوکسیدیل در چهره به کارگیری از اولِ آغاز ریزش موی و برای کسانی میباشد که کمتر از 40 سال سن دارا‌هستند.

امیدوارم این نوشته ی علمی کمکی کرده‌با‌شد تا اطلاعاتی درباره ی تولیدات و شیوه‌های معالجه ریزش موی بدست آورید. در صورتیکه که راجع‌به محصولی مختص یا این که شیوه به کار گیری از آن‌ها سوالی دارید یا این که نیاز به مشورت در رابطه شیوه‌های معالجه ریزش موی دارید از روش شماره 53867-021 با ما در داروخانه آنلاین مهتاطب تماس حاصل نمایید تا دراین باره بتوانیم به شما یاری کنیم تا حد ممکن اختلال ریزش موهای تان تحلیل رفته و آن را در دست گرفتن و معالجه کنیم.