سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیسوهایمان موخوره نگیرد؟

بهترین شامپو برای ریزش مو

استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عدچه کنیم تا گیسو‌هایمان موخوره نگیرد؟

برخی خانم‌ها مبتلا موخوره میشوند و موخوره حالتی میباشد که انتهای گیسو به دو شاخه تبدیل میشود و در این صورت بایستی موی‌ها کوتاه شوند.

به خواسته دوری از موی خوره انتهای ساقه گیسو را مدام می بایست چرب نگه داشت و از علل ساخت آن پرهیز کرد.

 

پزشک پرویز طوسی کارشناس پوست و گیسو تیتر کرد: بعضی خانم‌ها در گیر موخوره میشوند و موخوره حالتی میباشد که انتهای گیسو به دو شاخه تبدیل می شود و در‌این‌صورت‌ بایستی موی‌ها کوتاه شوند.

 

او تصریح کرد: علل تولید موخوره گوناگون بوده و می بایست اعتنا داشت که موهای خیلی بلند بدین ایراد مبتلا می‌گردد.

 

او بیان کرد: کم آبی گیسو هم باعث ساخت موخوره میشود به این ترتیب نباید موی‌ها را بیشتراز حد شستشو اعطا کرد چون شامپو زیاد به رمز سبب ساز نادر شدن چربی آن می‌گردد طوسی خاطر نشان نمود: به کار گیری بیشتراز حد و زیاد از سشوار سبب ساز کم آب شدن گیسو‌ها و تولید گیسو خوره میشود.

 

این کارشناس خاطر نشان نمود: ضربه و فشار به ساقه موی‌ها بابرس و کتف می تواند وضعیت موخوره را ساخت نماید پس لازم میباشد اشخاص به آرامی و به سیرتکامل‌ای موهای خویش را کتف یا این که برس بزنند که صدمه به ساقه گیسو ساخت نکند و همینطور پیچیدن گیسو‌ها هم در ساخت این موقعیت تاثیر میگذارد.

 

او به راههای معالجه موخوره و پیشگیری از آن اشاره نمود و اظهار‌کرد: در چهره تولید موخوره بایستی موی‌ها کوتاه شود و نیز انتهای ساقه گیسو‌ها با روغن زیتون چرب شود و از صدمه وصال به گیسو‌ها‌‌ همانطور که ذکر شد جلوگیری شود و بایستی دقت داشت که زمانی موی‌ها بیش تر از اندازه بلند شود این موقعیت تولید خواهد شد.د نوشته‌ی‌علمی می توانید ویرایش نمایید، برای به کارگیری اضافه لطفا به بخش افزایش مراجعه کنید.