سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9. معالجه موخوره با عسل

بهترین شامپو برای ریزش مو

9. معالجه موخوره با عسل
ماسک گیسو عسل و روغن زیتون تحت عنوان شایسته ترین تغذیه کننده موهای کم آب و مصدوم شناخته می‌شود که برای معالجه موخوره بسیار اثر گذار میباشد.

ماسک موی عسل و روغن زیتون

سه قاشق غذاخوری روغن زیتون را با دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی ترکیب فرمائید و بعد از شامپو کردن موها بر روی موهای خویش بمالید، بگذارید 20 تا 30 دقیقه بماند و آن‌گاه با آب گرم و شامپو بشویید.

10. معالجه موخوره با بابونه
استعمال از چای بابونه هم برای معالجه موخوره اثرگذار است. موهای خویش را بشویید و آن‌گاه با چای بابونه شستشو دهید تا به معالجه موخوره یاری دهد.

11. معالجه موخوره با موز
موز با داشتن روغن های طبیعی، پتاسیم، روی، آهن و ویتامین A، C و E برای معالجه کم آبی گیسو و موخوره اثرگذار میباشد. یک موز رسیده را با دو قاشق غذاخوری ماست و مقداری گلاب و آب لیموترش جدید در ترکیب کن مخلوط فرمائید و آن را بر روی موهای خویش بمالید، بگذارید یک ساعت بماند و بعد آن را با آب بشویید.
این طرز را یک یا این که دو توشه در هفته به کارگیری نمایید تا فیض بگیرید.

 

12. ادغام براق‌کننده انبه و ماست
یک انبه رسیده میانگین را پوست بکنید، دانه‌ آن را جداگانه کرده و آن را قطعه قطعه فرمائید، آنگاه آن را داخل ترکیب‌ کن بریزید و خوب هم بزنید تا تماما حالتی خمیری پیدا نماید.
حال یک فنجان ماست جدید به انبه طولانی تر نمایید و موها و پوست کف سرتان را تماما با این ادغام بپوشانید. حدود 30 دقیقه بعد از آن موها را آب بکشید و با شامپو بشویید.
این راهبرد را تا چهار هفته به عمل‌گیرید تا ملاحظه کنید هم موهای‌تان براق‌ میگردد و هم موخوره‌ها از در میان میروند.