سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حواستان به گرما و مواد شمیایی باشد، مخصوصا در شرایطیکه موهایتان

حواس‌تان به گرما و مواد شمیایی باشد، مخصوصا در شرایطی‌که موهای‌تان کم آب میباشد.

بهترین شامپو برای ریزش مو
با اینکه به کار گیری از اتوهای گیسو بسیار شایع میباشد، ولی این ابزارها میتوانند جراحت متعددی به پوست شما وارد نمایند. هنگامی گرمای متعددی به پوست شما وارد نمایند، می توانند به پوست جراحت برسانند. معدود کردن معیار به کار گیری از این ابزارهای آرایشی موی (یا این که دست کم استعمال از آن با دمای زیر‌خیس) میتواند به داشتن مو سلامت‌خیس یاری دهد.
در‌حالتی که مطمئن نیستید که چرا این وسایل به موهای‌تان جراحت می زنند، فکر کنید از این‌ها برای پوست‌تان به کارگیری می کنید. آیا کسی حاضر میباشد، هوایی داغ را با اقتدار 1875 وات هر روز صبح روی پوست خویش تحمل نماید؟ احتمالا خیر!
مواد شیمیایی کارکشته که در رنگ‌موها، فیکس‌کننده‌ها و ریلکسرها موجود است، چربی لازم برای موی را از دربین میبرند. برخی از رنگ موها دربردارنده مواد شیمیایی کمتری در مقایسه با دیگر تولیدات می‌باشند. حواستان به آب ژاور‌ها و پراکسیدهای گیسو باشد زیرا موجب موخوره و شکنندگی موی میگردند.
و در غایت اینکه مراقب خورشید فصل تابستان باشید. فروغ خورشید و کلرین هر دو می توانند موجب بی آبی موی شوند. بی آلایش‌ترین رویکرد پیشگیری هم به کارگیری از کلاه یا این که هجران از روشنایی زیاد آفتاب میباشد (که برای پوست‌تان هم اثر گذار میباشد).
میتوانید هنگامی به استخر میروید با پوشیدن کلاه شنا هم از موهای‌تان حفظ نمایید. یک رویکرد دیگر هم این میباشد که پیشین از رفتن به کنار دریا یا این که استخر از قابل انعطاف کننده به کارگیری نمایید. در صورتی‌که در استخر دربردارنده کلر شنا می کنید، پس از ورزش، بی تردید موهای‌تان را با آب منزه بشویید. در صورتیکه تر و تمیز شنا میکنید مطلقا از شامپوهای از میان پیروز‌ی کلر استعمال فرمائید.
سفارش‌هایی برای مو چربآیا موهای‌تان چرب میباشد؟ درصورتی که هر روز صبح موها‌ی‌تان را می‌شویید احتمالا بعدازظهر نشده مجدد به حیث می رسد نیاز به شست‌و شو دارید. در لحاظ داشته باشید که گیسو چرب از پوست چرب می آید. پوست راز و موی را به اندازه‌ی کافی بشویید، حتی در‌صورتی‌که لازم میباشد دو توشه. میتوانید شامپو را پیش از شستن، بگذارید پنج دقیقه روی موی بماند و تنها از قابل انعطاف کننده برای نوک موها به کار گیری فرمایید. هیچ زمان قابل انعطاف‌کننده را به پوست رمز نزنید و از برس کشیدن آراسته هم پرهیز کنید به دلیل آنکه برس چربی را از پوست راز به موها منتقل می‌نماید.