سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بستن موهایتان با حوله را فراموش نمائید

11. بستن موهایتان با حوله را فراموش نمائید.از پیچیدن موهای خویش در حوله پرهیز کنید. در بخش دیگری از سالم نمناک بی نقص توضیح دادیم که کار پیچیدن موهای شما در حوله صحیح بعداز شستن آن ، یک مرحله منطقی به لحاظ می‌رسد با این درحال حاضر ، وقتی که موی مرطوب میباشد ، بسیار آسیب پذیر و مستعد شکستن میباشد از این رو سفارش می شود موهای خویش را با حوله تا هنگامی که کم آب نشود ، نپیچید که‌این فعالیت از زخم دیدگی موی پرهیز میکند.
12. برای ارتقا پرورش موها آب بنوشید:اطمینان نتیجه ها فرمائید که دست کم هشت جام آب در روز بنوشید. نوشیدن آب برای کل تن موثر میباشد و این عمل سموم را دفع می‌کند و به تن امداد می‌نماید تا به صدق کار نماید و از‌آن‌جا‌که موهای شما برای مرطوب نگه داشتن موی به سایر تن شما توکل می‌کند ، لازم میباشد اطمینان نتیجه ها فرمائید که مدام بدنتان هیدراته و مرطوب میباشد.

بهترین شامپو برای ریزش مو
نوشیدن آب به اندازه کافی در زمان روز13. موهای خویش را ضد عفونی نمایید:از تولیدات ضد میکروبی استعمال فرمائید ؛ عفونت میکروبی در پوست راز می‌تواند منجر ضعیف شدن فولیکول های موی شود ، به حرفه های گیسو زخم برساند و در فیض موهای ناسالم و بی جان تولید نماید.
این بیماری منجر ساخت بیماری های پوست رمز مانند درماتیت سبورئیک ، پسوریازیس و اگزما و غیره می‌گردد که رویش گیسو را مهار می‌نماید و تزکیه چنین عفونت هایی با به کارگیری از محصول ها ضد میکروبی ، معالجه های بالینی و داروهای مطلوب به رویش سلامت گیسو امداد می‌نماید.
14. ماساژ با روغن داغ برای ارتقاء پرورش گیسو :ماساژ دادن موها به آرامی با روغن هایی مانند جوجوبا ، نارگیل ، زیتون ، آرگان و غیره خیر صرفا گردش خون در پوست رمز را بهبود می‌بخشد بلکه منجر تقویت ، احیای دوباره پوست و التیام پوست راز و در عین درحال حاضر تقویت فولیکول های گیسو و تولید گیسو کمند و مستحکم و… می‌گردد.
15. موهای خویش را با سرکه بشویید:شست و شوی موها با سرکه می‌تواند منجر تقویت پرورش موی و در عین هم اکنون درخشان شدن ، سلامت و قشنگ شدن آن شود.ترکیب دربردارنده دو قاشق غذاخوری سرکه و یک لیتر آب می‌تواند هنگام شستشوی گیسو تحت عنوان یک قابل انعطاف کننده طبیعی کار نماید و به ساخت موهای بلند مانند انیمیشن راپانزل یاری دهد.
16. برای ارتقاء رویش موها بردبار باشید:حتی شایسته ترین چاره های پرورش سریع موی نیاز به شکیبایی و قوام دارااست تا‌زمانی‌که شغل های درست انجام دهید و چهت نیل به موهای بلند مصمم باشید ، به سود خواهید رسید. بعداز یک هفته شم دلسردی نکنید و موهایتان را از رمز ناامیدی کوتاه نکنید و به خاطر داشته باشید که به صورت میانگین ، موهای شما نسبتاًً 3 سانت در ماه رویش می نماید.