سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزاران مطالعهی بسیار بزرگ در باب کارکرد معالجهها، داروها

بهترین شامپو برای ریزش مو

هزاران مطالعه‌ی بسیار بزرگ در باب کارکرد معالجه‌ها، داروها، تکمیل کننده‌ها و مواد گوناگون برای ارتقا تراکم گیسو صورت گرفته و امروزه تا حد خیر می دانیم که چه مواقعی برای ارتقاء تراکم موی مطلوب و چه مواقعی بی‌اثرند. فهرست پایین سود‌ی باز‌بینی یکسری نوشته‌علمی و پژوهش درباره ی معالجه‌های گوناگون ریزش موی میباشد. این‌ها مواقعی میباشند که گفته میگردد منجر ارتقاء تراکم موی و رویش مجدد موها میگردند، ولی شواهد و مدارک علمی برای ثابت آن ها کفاف نمیدهد:
 آمینواسیدهاکامل کننده‌های آهن در مواقعی که فرد کمبود آهن ندارد؛ ویتامین‌هایی همچون بیوتین و نیاسین؛پرو آنتوسیانیدها که در سیب، گونه های چای، انگور، بری‌ها و دارچین یافت میشوند؛ کامل کننده‌های تشکیل‌شده از منابع دریایی و اقیانوسی؛ گونه های گیاهان دارویی چینی مثل جنسینگ؛گیاهان با خاصیت دارویی مانند آلوئه ورا، جینکو بیلوبا، چای سبز، ختمی و ارزن؛ موادی مانند کافئین، ملاتونین، رتینول‌ها و رتینوئیدها.اما قابل ذکر میباشد که شاید کلیه مورد ها بالا خواصی برای موها داشته باشند. ولی حقیقت این میباشد که نمی‌توانند مثل معالجه‌های اصلی، سبب ساز رویش مجدد‌ی موها شوند یا این که جلوی ریزش گیسو را بگیرند. برای همین برای ارتقاء تراکم موی بهتر میباشد به سراغ نحوه‌های قابل اطمینان برویم.
معالجه‌ها و شیوه‌های مطلوب برای ارتقاء تراکم مویاکثر ما وقتی به سراغ طریق‌هایی برای ارتقاء تراکم گیسو میرویم که در گیر ریزش گیسو گردیده باشیم. پس در واقع معالجه‌های ریزش موی و شیوه های ارتقا تراکم موی همپوشانی دارا هستند. اولی گام برای لبریز پشت کردن موها این میباشد که علت ریزش موی را شناسایی کنیم. طولانی تر اشخاص در گیر شکلی از ریزش گیسو میباشند که به ریزش گیسو با الگوی مردانه یا این که زنانه دارای شهرت میباشد. این صورت ریزش موی ناشی از کارداران ژنتیکی، هورمونی و محیطی متعدد میباشد که دست به دست هم می دهند و سبب طاسی می شوند. طرز‌هایی که برای ارتقا تراکم موها درپی ذکر کرده‌ایم، بیش تر به درد افرادی میخورد که از این صورت طاسی سختی می برند.
بقیه علل ریزش موی طیف وسیعی از بیماری‌ها و دلایل را مشتمل بر می گردند؛ از گزاره:
بیماری‌های عفونی مثل کچلی قارچی که بیش تر در خردسال ها مشاهده می شود؛بیماری‌های خودایمنی مثل آلوپسی آره آتا؛طاسی‌های موقت مثل تلوژن افلوویوم پس از بارداری؛بیماری‌های خل وچل مثل ایراد وسواس موکنی یا این که تریکوتیلومانیا؛کمبودهای غذایی و سوء تغذیه مثل فقر آهن؛زخم‌، شکستگی‌ و سوختگیمصرف داروها و موادی مثل داروهای تیروئیدی، آمفتامین‌ها و …معالجه‌هایی مثل شیمی‌درمانی و شیمی درمانیبعضا بیماری‌های مورد‌ای مثل سفلیسمعالجه‌های امروزی و اثرگذارارتقاء تراکم گیسو با کاشت گیسوحقیقت این میباشد که فقط منش معالجه قطعی ریزش گیسو و ارتقا تراکم گیسو ، کاشت موی میباشد. در قبلی طریق‌های کاشت گیسو مهاجم بودند و از نگاه ظاهری نتیجه ها چندان نیکی نداشتند. البته امروزه می بینیم که‌این طریق‌ها بسیار نادر‌مهاجم گردیده و نتیجه ها شگفت انگیزی دارا هستند. طریق‌های FIT، SUT، MicroFIT و … از گزاره امروزی‌ترین طریق‌های کاشت موی می باشند که با دستکم دردسر، می توانند خصوصی آکنده‌از موی به شما کادو دهند.