سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین ماسک مطلوب برای مدل موهایتان

بهترین شامپو برای ریزش مو

ماسک موی یک کدام از ابزارهای بسیار خوب برای ترمیم زخم‌های وارداتی ناشی از نوروروشنایی خورشید، به کار گیری بیش تر از اندازه از وضعیت‌دهنده‌های گرمایی و رنگ موی به حساب می آید. نکته مهمی که می بایست به خیال و خاطر داشت این میباشد که به کار گیری از ماسک‌های گیسو بهتر میباشد به طور پیوسته انجام یافته تا مراقبت از موها و تغذیه مطلوب آن‌ها به نیکی تامین شود. در‌این مقاله قصد داریم 10 نکته قابل توجه در زمینه ی گونه های ماسک موی را به شما یاد‌آوری کنیم تا با رعایت آن‌ها از حداکثر پتانسیل ماسک مو خویش سود ببرید.

 

1) تعیین ماسک مطلوب برای مدل موهایتان

 

 

گزینش ماسک موی مطلوب

برای اینکه بیشترین تاثیر را از ماسک گیسو خویش شاهد باشید، می بایست نخست یک ماسک موی مطلوب با گونه موی خویش را تعیین نمائید. برای اشخاصی که موهایی بسیار کم آب و مصدوم دارا‌هستند، ماسک‌هایی که خواص کاندیشنینگ عمیق دارا هستند تعیین بهتری می باشند. برای زنانی که موهای ضعیفی دارا‌هستند، ماسک‌های گیسو سرشار از پروتئین تعیین‌های بسیار نیکی میباشند. آن گونه از خانم‌هایی که موهای چرب دارا‌هستند نیز ترجیحا نباید از ماسک‌های گیسو استعمال نمایند، مگر اینکه نصیب انتهایی موها کم آب و مجروح باشند.

 

2) هفته‌ای دست کم یکبار به کارگیری فرمائید

 

 

هفته ای دست‌کم یکبار

برای کسب نتیجه ها بهتر و منفعت‌گیری از مزایای ماسک مویی که خریده‌اید بهتر میباشد دستکم هفته‌ای یکبار از ماسک گیسو استعمال نمائید و آن را تحت عنوان عضو اثبات روتین حفظ از گیسو هفتگی خویش معین نمائید. به کارگیری منظم و مستمر از ماسک گیسو قادر است مزایایی مانند ظواهر سلامت‌خیس، احتمالا ساخت موخوره کمتر و تقویت موها را به همدم داشته باشد. در صورتی‌که موهایتان تا حد متعددی مصدوم و یا این که خیلی کم آب میباشد، میتوانید هفته‌ای دو توشه از ماسک به کار گیری فرمائید تا وقتیکه با تصحیح موها، نصیب‌های مجروح حذف شوند.

 

3) تمرکز بر نصیب انتهایی موی

 

 

تمرکز بر نصیب انتهایی گیسو

نصیب انتهایی موها دقیقا به عبارتی جایی میباشد که معمولات در گیر زخم‌های شدیدتری میگردد. برای اینکه نقص‌ موخوره را تا حدی کاهش دهید و همینطور از ساخت موخوره در آینده پرهیز نمایید، هنگام به کارگیری از ماسک گیسو بهتر میباشد بر روی این نصیب‌ها تمرکز داشته باشید.

 

4) استعمال در طول‌های پیشنهاد گردیده

 

 

به کار گیری در حین پیشنهاد گردیده

هر ماسک موی نسبت به مثال دیگر تفاوت‌هایی دارااست و به همین ادله میباشد که پیشنهاد می شود بی تردید پیش از مصرف ماسک موی، داده ها نوشته شده بر روی بسته‌بندی آن را با توجه مطالعه فرمائید. بعضا از ماسک‌ها فقط کافیست 3 تا 5 دقیقه بر روی موها باقی بمانند، بعضا دیگر برای اثربخشی به دست‌کم 15 تا 30 دقیقه عصر نیاز دارا هستند. دوره پیشنهاد گردیده برای استعمال در برخی ماسک‌ها، شب‌ها و پیش از خوابیدن میباشد و برخی دیگر آزادی کار بیشتری به شما می دهند.

 

5) کلاه گرمابه و حوله داغ