سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسک گیسو خانگی آلوئه ورا و روغن نارگیل

بهترین شامپو برای ریزش مو

ماسک گیسو خانگی آلوئه ورا و روغن نارگیل
مواد لازم را فراهم نمائید: 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا (چه نو خودتان کنده باشید و چه از فروشگاه خریده باشید) و یک قاشق غذاخوری روغن. چنانچه از روغن نارگیل به کار گیری می‌کنید، روغن دیده نشده با دما اتاق به کار گیری نمایید. می‌توانید روغن نارگیل جامد را در مایکروویو ذوب نمائید.

این دو را ادغام کرده و هم بزنید تا یک خمیر قابل انعطاف و یکپارچه نتایج شود.
مواظب لباستان باشید. یا این که بلوز سابق بپوشید یا این که حوله روی دوشتان بیاندازید.
ماسک را با انگشتان به موهایتان بزنید. در حالتی که مویتان بلند میباشد جور گونه جداگانه فرمایید تا ریلکس خیس به تمامی جا رسد.
زدن ماسک را از میانه موهایتان آغاز نمایید و به سمت نوک موی بروید. زمانی مالیدن ماسک به نوک موها رسید، می‌توانید بروید از بالا و کف سرتان استارت نمایید. البته در صورتی‌که مخصوصا برای معالجه شوره راز این ماسک را می زنید، به عبارتی در آغاز از کف رمز استارت فرمائید.
هنگامی فعالیت مالیدن ماسک به آخر رسید، موهایتان را با یک کتف دانه درشت ، کتف فرمایید. این عمل به پخش شدن ماسک در همگی جای موی امداد می نماید. 7. موهایتان را با کلاه شنا یا این که گونی پلاستیکی بپیچید.
بعد از آن یک حوله به دور سرتان بپیچید. این عمل امداد می‌نماید ماسک چکه چکه نکند و مویتان کم آب نشود. در حالتی که حوله را گرم فرمائید تاثیر مرطوب کنندگی ماسک حتی طولانی تر هم میشود.
بگذارید ماسک 30 دقیقه بماند. در‌صورتی‌که می‌خواهید اثر قابل انعطاف کنندگی اش اضافه شود میتوانید بگذارید تا 1 ساعت هم بماند.
ماسک را از روی موهایتان بشویید. احتمالا مایل خواهید بود که یه خرده اضافه موهایتان را بشویید زیرا باقی‌مانده ژل آلوئه ورا روی گیسو حالتی لیز به جا می‌گذارد.
میتوانید به جای قابل انعطاف کننده عادی تان ، هفته ای یکبار از این ژل استعمال فرمائید تا تندرست موها تامین شود.
نکته: برای موهای بلندتر یا این که پرپشت خیس، مواد را دو برابر نمائید.


ژل آلوئه ورا برای پوست و موی
اعجاز نمی نماید البته می‌اقتدار در برهه زمانی دوره طولانی شغل های متعددی در راستای تندرست تن انجام دهد. آلوئه ورا خاصیت اکثری دارااست که درین مقاله به آن‌ها می پردازیم.

راهبرد های متفاوت
شما می‌توانید در ماسکتان از مواد نخستین متفاوتی به کارگیری فرمائید. در اینجا یک‌سری امر ایجاد دیگر برای به کار گیری از آلوئه ورا را هم می‌گذاریم.

آلوئه ورا و سرکه سیب
این راهبرد برای پوست خصوصی که میخارد و شوره و پوسته می گردد خیلی خوب میباشد، زیرا خیلی ها معتقدند سرکه سیب درمانی طبیعی برای شوره راز میباشد.

برای تولید این ماسک، این مواد را ادغام نمایید:

4 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا
دو قاشق غذاخوری سرکه سیب
1 قاشق غذاخوری عسل در فیس رغبت (عسل قادر است به موهایتان آبرسانی کرده و اثر قابل انعطاف کنندگی داشته باشد)
برای تولید این ماسک به عبارتی راهبرد ماسک آلوئه ورا و روغن نارگیل را دنبال نمایید، جز اینکه:

 

زدن ماسک را از فرق راز آغاز فرمائید.
ماسک را بعداز 20 دقیقه بشویید.
هریک هفته درمیان این ماست را بزنید.
آلوئه ورا و ماست
سازه بر یک تحقیق انجام یافته در سال 2017، پروبیوتیک مو جود در ماسک هم می‌تواند به معالجه شوره یاری دهد.