سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موخوره چه می باشد؟

بهترین شامپو برای ریزش مو

موخوره چه می باشد؟

موخوره اصطلاحی میباشد که برای دو یا این که تعدادی شاخه شدن انتهای موبه فعالیت می رود، در‌این مرحله کوتیکول در انتهای گیسو مجروح و موی کم آب و آسیب پذیر می گردد.

 

 

معالجه موخوره

علل اصلی ایحاد موخوره در زنان

برس زدن موهای تر

شستن موها با آب داغ

استعمال از تولیدها شستشوی قلیایی

دکلره و رنگ آمیزی موی

قرار به چنگ آوردن در معرض آفتاب

به کار گیری بیشتراز حد از سشوار

رژیم غذایی نامتعادل

فر همیشگی گیسو

طریق های دوری از موخوره مو راز

در خزینه برای شستن موها آن‌ها را به آرامی ماساژ دهید و از چنگ زدن گیسو پرهیز کنید.

شستشوی مکرر برای موها مضر میباشد زیرا منجر کاهش چربی پوست رمز میگردد، بهتر میباشد موهای خویش را هر 2 یا این که 3 روز یکبار بشویید.

از شامپو های ملایم برای شستشوی موها به کارگیری فرمایید.

برس قادر است موهای مرطوب را بشکند پس بهتر میباشد از کتف های با دندانه های وسیع برای کتف زدن موی استعمال نمایید.

زمانی که موهای شما کم آب شده‌است، با به کار گیری از یک برس پهناور، آهسته ترین راه و روش برای پاک کردن موها تماما میباشد. این به پرهیز از تقسیم به آخر میرسد.

به کارگیری زیاد از سشوار و اتو موی می‌تواند زخم متعددی به گیسو بزند، به هر درحال حاضر در‌حالتی که می‌خواهید از سشوار به کارگیری فرمایید بدون شک از اسپری نگهدارنده یا این که سرم گیسو به کارگیری فرمایید.

اشعه ماوراء بنفش خورشید برای گیسو مضر میباشد تا جایی که می‌توانید موها را در قبال نوروفروغ خورشید نگهداری نمائید.

آب زیاد بنوشید و رژیم غذایی سرشار از ویتامین و مواد معدنی داشته باشید.

معالجه های طبیعی و خانگی برای موخوره گیسو

شایسته ترین معالجه برای موخوره گیسو رمز کوتاه کردن موهای مصدوم می‌باشد. البته در صورتی میخواهید سوای کوتاه کردن، موخوره را معالجه فرمائید بهتر میباشد از طریق های طبیعی و خانگی معالجه موخوره به کار گیری نمائید.

 

1. معالجه موخوره با حنا

یکی دوستداشتنی ترین گیاهان دارویی برای معالجه موخوره حنا هست که موهای آسیب پذیر و مصدوم را تغذیه کرده و برای تقویت گیسو هم اثر گذار هست.

 

کمی حنا را در آب تر فرمائید و بگذارید یک ساعت بماند، آن را بر روی موها بمالید و درصورتی که می‌خواهید که موها رنگ نگیرند بعداز یک تا دو ساعت با آب گرم خوب بشویید.

 

2. معالجه موخوره با سرکه سیب و سرکه سپید

به کار گیری از سرکه سیب و سرکه سپید می‌تواند به از در میان بردن موخوره امداد فراوانی نماید و علاوه بر این موهای شمارا قابل انعطاف و لطیف نماید و سبب ساز تقویت و ارتقا رویش موها شود.

 

پاره ای سرکه خانگی سپید را با 2 قاشق طعام خوری سرکه سیب و 1 فنجان آب مخلوط نمایید و آن را بر روی موها بمالید، بگذارید 10 دقیقه بماند و آنگاه با آب بشوید.

 

3. معالجه موخوره با سس مایونز

ماسک موی سس مایونز یک طرز 100? طبیعی برای معالجه موخوره می‌باشد.

کمی سس مایونز خانگی را بر روی کل موها بمالید و یک کلاه پلاستیکی یا این که فویل آلومینیومی بر روی بکشید و بگذارید یک ساعت بماند و بعد از آن با آب بشویید.