سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترمیم موی خوره با پروتئین

بهترین شامپو برای ریزش مو

4- ترمیم موی خوره با پروتئین

 

آرایش و پیرایش مکرر موها، رنگ آمیزی، دکلره یا این که فر کردن آنان به کوتیکول یا این که لایه حفظ کننده بیرونی موی جراحت میرساند و فیض چیزی میباشد که ما آن را \"موخوره\" می نامیم. خوشبختانه، محصول ها بخش اعظمی در بازار برای یاری به ترمیم این زخم موجود هست. شما می بایست دنبال قابل انعطاف کننده های دربردارنده پروتئین باشید. آن ها در واقع به رخنه‌ دربین موها نفوذ ،و گیسو را ترمیم میکنند. ولی این ترمیم با شامپو کردن دوبار? موها از دربین می رود ،براین اساس استفاد? منظم از آنان پیشنهاد شده‌است.

 

5- پرپشت کردن موها

 

در واقعیت ژن ها ترازو پرپشتی موها را انتخاب می‌نمایند، ولی تکنیک هایی که شما در آرایش کردن آن ها به عمل می‌برید نیز بسیار مؤثرند . موقرمزها معمولاً گیسو هایی قطور خیس دارا‌هستند، در حالی که تارهای گیسو بلوندها باریکتر ولی طولانی تر میباشد. خوشبختانه، شما می‌توانید حجم موهای خویش را طولانی تر فرمائید ،درحال حاضر به هر رنگی که باشند . از قابل انعطاف کننده ها و موشواره های دربردارنده برگهای سبز به کار گیری نمائید (leave-in). و در آغاز ریش? موهای خویش را کم آب فرمائید. در‌صورتی‌که موهای شما خیلی نازک میباشد، هنگام کم آب کردن، فر یا این که موقعیت دادن آن‌ها از حرارت معدود به کارگیری نمائید.

 

6- برای معالجه شور? رمز از روغن ها استعمال نکنید.

اردمی

ادله تولید شوره،بی آبی پوست رمز وجود ندارد، بلکه آنان بوسیله یک فرایند التهابی ساخت می‌شوند. مالش روغن به پوست راز این التهاب را بدتر می نماید. در سود شوره ها اضافه، سفیدتر و کریه خیس چشم میشوند. به همین خیال شامپو های دارویی ضد شوره –چه آنهایی که در بازار موجودند، چه داروی ترکیبی و دستساز کارشناس پوست شما - شایسته ترین معالجه برای شور? راز اند. تنها مطمئن گردید که بعداز به کارگیری از این شامپو ها پوست راز و موهای خویش را تماماً آبکشی فرمائید.

 

7- از سشوارهای حاذق و مالامال حرارت بپرهیزید

 

برهان به کارگیری از سشوارهای توانا خیس صرفه جویی در حین میباشد. این در حالیست که گزارش های مصرف کنندگان حاکی از آن میباشد که‌این سشوار ها در مقایسه با آنهایی که ولتاژ تحت تری دارا هستند ،حدوداً به عبارتی مقدار عصر نیاز دارا‌هستند. برخی از آن‌ها نسبت به سایر افراد بسیار لبریز هرج و مرج ترند . همین تیم تحقیقاتی نادر صدا ترین کم آب کن ها را گران خیس ین ها تعریف کردند. به این ترتیب صرفا تفاوت فی مابین کم آب کن های عادی و قدرتمند ها صرفا صدا و ارزش آنهاست و اقتدار آن ها برای شما چندان تفاوتی نخواهد داشت.