سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درصورتیکه موهایتان میریزد، بهتر میباشد

بهترین شامپو برای ریزش مو

در‌صورتی‌که موهایتان می‌ریزد، بهتر میباشد با پزشک معالج خویش کلام کرده و خلل را ریشه‌ای حل فرمایید. البته معالجه‌های طبیعی پایین نیز به رویش سلامت موهایتان یاری مینماید.

 

1. روغن جوجوبا

 

پوست خصوصی که بی آبی طاقت فرسا و طولانی‌مدتی را تجربه کرده معمولاً شوره میزند، درخشش موها نادر میگردد و ریزش موی ارتقا مییابد. یکی‌از طرق طبیعی برای معالجه ریزش، روغن جوجوباست تا فولیکول‌های موی را مرطوب کرده و موها تندرست‌خیس و کار کشته‌خیس شوند. این روغن به مرمت سریع سلول‌های گیسو یاری می کند و خوشبختانه بعداز شستن راز چربی‌اش در راز باقی نمی‌ماند. تعدادی قطره از روغن را روی دستتان بریزید و ریشه موها را با آن ماساژ دهید. پس از ده عدد پانزده دقیقه سرتان را با شامپو یا این که قابل انعطاف‌کننده بشورید.

 

 

 

 

2. آلوئه ورا

 

آلوئه ورا یک معالجه خانگی شگفت‌انگیز برای معالجه ریزش گیسو میباشد. آلوئه ورا پوست رمز زخم‌چشم را معالجه کرده و محیطی تندرست برای رویش سلول‌های گیسو ساخت می کند. همینطور چربی پوست راز را منزه می کند. چربیِ فولیکول موی جلویِ رویش موی را می گیرد. برای به کارگیری مؤثر از این معالجه خانگی، صرفا کافی میباشد ژل طبیعی آلوئه ورا را بی واسطه به پوست سرتان زده یا این که از یک شامپوی آلوئه ورا استعمال نمایید.

 

 

 

 

3. ریشه شیرین‌بیان

 

ریشه شیرین‌بیان در معالجه طبیعی ریزش گیسو فواید متعددی داراست. این ماده به کاهش کم آبی و تحریک پوست راز یاری می‌نماید. ولی مهم‌خیس از همگی، ریشه شیرین‌بیان منافذ رمز را گشوده و فولیکول‌های گیسو را تقویت می کند که ادله اصلیِ ریزش گیسو میباشد. برای سریع‌ترین سود، هر هفته پاره ای به پوست سرتان بزنید و یا این که از چای شیرین‌بیان استعمال فرمایید.

 

 

 

 

4. آب پیاز

 

خبر نامه پوست نتیجه ها مطالعه‌ای را منتشر کرد که آب پیاز در رویش موی تأثیر بسزایی داراست. 23 نفر روزی دو توشه و به دوران شش هفته آب پیاز را به پوست سرخود زدند که 20 نفر حاصل مناسبی اخذ کردند. پیاز از قبلی یکی شیوه های طبیعیِ معالجه ریزش موی بوده میباشد. چون گوگرد جانور در پیاز به ارتقاء گردش خون و پرورش کلاژن یاری می نماید و خاصیت ضد باکتری دارااست که عفونت‌های پوست راز را معالجه هم میکند. آب پیاز را به پوست سرخود بمالید و پانزده دقیقه حوصله فرمائید. آن‌گاه با شامپوی عادی سرخود را بشورید.

 

 

 

 

5. روغن رزماری

 

رزماری خاصیت ضدعفونی قدرتمند‌ای داراست که به معالجه شوره رمز، پوسته‌پوسته شدن و عفونت امداد می‌نماید که همگی این‌ها ریزش موی را معالجه می‌نماید. در حالتی‌که از روغن رزماری مستقیماً استعمال شود، محرکی قادر برای پرورش موی خواهد بود. طبق خبرنامه میان‌المللی بیوتکنولوژی، روغن رزماری یک ضد باکتریِ توانمند میباشد و خاصیت آنتی‌اکسیدانی داراست که هر دو گزینه تأثیر قابل‌توجهی در رویش موی دارا هستند.

 

 

 

 

6. سیر

 

در مطالعه‌ای در سال 2007 پژوهشگران و متخصصان پوست فهمیدند که به کار گیری از ژل سیر در حوزه‌‌هایی که در گیر ریزش گردیده‌اند به یار معالجه استروئید در رویش دوباره موی تأثیر بیشتری داراست و بعلاوه، هر مویی که در تماس با آن قرار بگیرد را نیز تقویت می‌نماید. سیر هم مانند پیاز سرشار از مواد معدنی و ویتامین میباشد که به‌طور طبیعی ریزش موی را معدود مینمایند.