سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه طور موهای قابل انعطاف و تن درستی داشته باشیم؟

بهترین شامپو برای ریزش مو

 

برای داشتن موهای قابل انعطاف و ابریشمی بایستی از آن حفظ کرد و مواد مفید گزینه نیازش را به آن رساند، بدین خواسته میتوانید از روغن ها و ماسک موهای طبیعی به کار گیری نمایید.

چه طور موهای قابل انعطاف و تن درستی داشته باشیم؟

برای داشتن مو سلامت، قابل انعطاف و ابریشمی بایستی از آن حفظ کرد و مواد مفید گزینه نیازش را به آن رساند. بدین مراد گونه های ماسک موی موجود است. چهت نیل به فیض دلخواه، دست کم هفته ای یکبار از ماسک موی استعمال فرمایید.

 

 

1- استعمال از زرده تخم مرغ برای داشتن موهای قابل انعطاف

یکسری زرده تخم مرغ را ( بسته به معیار موها) به نیکی بهم بزنید؛ آنگاه پاره ای روغن زیتون به آن بیشتر و به خیر ادغام فرمایید. تنها کافیست ترکیب را بروی موهای خویش بمالید. همت فرمایید مواد بیشتری را به ریشه گیسو رسد. موهای خویش را با حوله ای گرم بپوشانید و حدود بیست دقیقه معطل بمانید. آن‌گاه موها را بشویید. چهت نیل به سود مناسب دستکم یکبار در هفته این فعالیت را تکرار نمایید.

 

2- شامپو و قابل انعطاف کننده مطلوب مدل موها

اکثری از تولیدات موی و خصوصا شامپوها موها را کم آب می نمایند؛ چنانچه قصد دارید مو قابل انعطاف داشته باشید، شامپو و قابل انعطاف کننده گیسو با کیفیت بالا خریداری فرمایید. موهای خویش را با شامپو بشویید و با قابل انعطاف کننده از هم گشوده نمایید. بعداز آخر آبکشیدن گیسو، می اقتدار از لوسیون های تقویت کننده و قابل انعطاف کننده گیسو نیز فایده ببرید. این لوسیون ها تا حد متعددی از موهای شما در قبال دست اندرکاران فرنگی مراقبت می نماید. خواهید روئت کرد که موهای شما چقدر قابل انعطاف می گردند.